Lokakuun jäsentiedote

- Seuramestarit
- Tonttugaala 31.10
- Kalenteri v.2010 osta tai myy!
- Nuorten hevosten koulutustapahtuma

I Maria Rikala - Claudia II
II Kristiina Peltonen - Tähti-Suike
III Vera Hakala - Jasson Leimu

Mitalit ja kiertopalkinnot jaetaan tonttugaalassa 31.10.

Tonttugaala 31.10.

Kauden päättäjäisiä / pikkujoulua vietetään la 31.10 klo 18 alkaen vanhassa maalaistalossa Kurikan Kampinkylässä. Osoite on Pappilantie 121 (Keskustasta Paulaharjuntietä n. 2,5km Jurvaan päin kääntyy vasemmalle, Pappilantie). Tien päässä ulkotulet merkkinä.

Tonttugaalassa palkitaan valokuvakisan voittajat, seuramestarit sekä muita kauden aikana ansioituneita jäseniä. Palkitsemisten jälkeen voi lämmitellä savusaunan pehmeissä löylyissä tai pajun lämpimässä vedessä, joten uikkarit ja pyyhe mukaan!

Tarjolla on iltapalaa, jonka vuoksi toivottavaa on, että ilmoitat tulostasi etukäteen Sannalle p. 040-7459360, tai sanna.k-p(at)netikka.fi, että tiedämme varata kaikille riittävästi syötävää. Lämpimästi tervetuloa!

Kalenteri 2010 nyt myynnissä!

Kurikan Ratsastajien suosittu kalenteri tulee taas! Vuoden 2009 kalenteri myytiin loppuun ennätysajassa ja toivottavasti nyt pannaan vielä paremmaksi. Kalentereita päätettiin teettää nyt hieman enemmän kuin viime vuonna, koska kalenterimyynnin avulla pyritään hankkimaan rahaa kentän uudistustöihin ja kalustohankintoihin.

Kalenteria koristaa tuttuun tapaan kuvakilpailuun osallistuneita kuvia ja muita otoksia KuRattilaisista hevosineen.

Osta tai ota myyntiin! Kalenterin hinta on 10 euroa. Kalentereita voi myös ottaa myyntiin. Vähintään viiden kalenterin myynnistä tilitetään seuralle 9 euroa/ kalenteri ja lisäksi myyjä saa kökkämerkinnän. Kalentereita voi ostaa myyjien lisäksi ainakin Kello- ja kultaliike Aholasta ja Kauppilan varustemyymälästä. Kalentereita voi tilata myytäväksi seuran sähköpostista, posti(at)kurikanratsastajat.net. Ilmoita nimesi, yhteystietosi ja kalenterimäärä, jonka otat myyntiin. Kalenterien noudosta sovitaan myyjien kanssa tapauskohtaisesti.

Kalenterimyyjille on tarkemmat ohjeet netttisivuilta arkiston lomakkeissa kalenteritilityslomakkeen yhteydessä. Kalenterimyyjät saavat ohjeet ja tilityslomakkeen myös myytäviä kalentereita noutaessaan.

Nuorten hevosten koulutustapahtuma

Pohjanmaan ratsastusjaosto järjestää Nuorten hevosten käsittely ja esittäminen koulutustapahtuman lauantaina 5.12. Kauhajoella Tommin tallilla. Miten toimia nuoren hevosen kanssa? Miten esittää hevosen parhaat puolet näyttelyssä tai Kyvyt esiin katselmuksessa? Luento, demo ja mahdollisesti myös käytännön harjoittelua. Vetäjänä Helena Liukkonen. Vielä on mahdollista vaikuttaa koulutustapahtuman sisältöön! Lähetä toiveesi tai ehdotuksesi maria.rikala(at)netikka.fi tai helena.liukkonen(at)netikka.fi.

Johan de Moor ja Piia Pantsu valmentavat Myrkyssä

Belgialainen estevalmentaja, kilparatsastaja ja hevoskauppias Johan De Moor valmentaa Myrkyssä 14.-15.10. Tiedustelut ja ilmoittautumiset sanna.myllykangas(at)pp.inet.fi.

Piia Pantsu valmentaa Myrkyssä jälleen 3.-4.12. Valmennuksen järjestää Myrkyn Yksityisratsastajat. Tiedustelut ja ilmoittautumiset angelique.irjala@narpes.fi tai nina.grankvist(at)pp.inet.fi.