Huhtikuun jäsentiedote
Seurakilpailuja

Kouluratsastuksen seurakilpailut Kauhajoella Tommin tallilla sunnuntaina 3.5. klo 12 alkaen.
Luokka 1 Anu Rannon Helppo Ö, avoin aloitteleville ratsukoille
Luokka 2 Helppo C, tutustumisluokan kouluohjelma (rata B), avoin kaikille
Luokka 3 B-merkin kouluohjelma, avoin kaikille
*Ilmoittautumiset to 30.4. mennessä seuran sähköpostiin posti(at)kurikanratsastajat.net.
*Ratsastettavista ohjelmista käytetään aina SRL:n sivuilta löytyvää versiota. Anu Rannon helppo Ö löytyy arkistosta.
*Lähtömaksu KuRat-jäsenet 5 euroa/luokka, muut 8e/luokka. Ei jälki-ilmoittautumisia.
*Luokassa 1 enintään 3 starttia/ hevonen, muuten enintään 2 starttia.
*Osallistujilta vaaditaan seurajäsenyys (tarvittaessa todistettava jäsenkortilla tai jäsenmaksun kuitilla). Hevosten tulee olla SRL:n sääntöjen mukaisesti rokotettuja. Rokotustodistukset esitetään kansliassa.
*Palkintoina ruusukkeet.
*Tommin tallin osoite on Kainaston keskustie 149, Kainasto. Ajo-ohje Kurikasta: aja kantatie 67:ää Kauhajoen Kainastolle asti. Hieman Kainaston Onnelan jälkeen (keltainen talo vasemmalla) käänny vasemmalle Kainaston keskustielle, viittojen Kainasto/ Kokonkylä mukaan. Jatka noin 1,5km ja käänny oikealle tallin pihaan.
*Huom! Kilpailut järjestetään, mikäli ratsastajia ja talkooväkeä ilmoittautuu riittävästi määräaikaan mennessä. Talkooväen ilmoittautumiset seuran sähköpostiin viimeistään su 26.4. Kilpailujen vastuuhenkilö Janni Yli-Vainio.

Esteratsastuksen seurakilpailut Kauhajoella Tommin tallilla keskiviikkona 17.6. klo 18 alkaen. HUOM! Non stop -kisoissa on kaikille osallistujille yhteinen rataan tutustuminen 17.45-18, ratakökkä klo 17.
Luokka 1 Ristikkoluokka/40/50cm, arv. A.0.0
Luokka 2 60/70/80cm, arv. 367.2 (A2/A2)
*Ilmoittautumiset su 14.6. mennessä seuran sähköpostiin posti(at)kurikanratsastajat.net. HUOM! Muista ilmoittautuessasi mainita, minkä korkeuden/ mitkä korkeudet hyppäät.
*Luokat ovat avoimia siten, että ratsukko voi kilpailla enintään 20cm pienemmässä luokassa, johon se on kuluvalla kaudella korkeimmillaan osallistunut. Esim. 80cm-luokkaan osallistunut ratsukko saa kilpailla 60cm ja suuremmissa luokissa.
*Lähtömaksu KuRat-jäsenet 5 euroa/luokka, muut 8e/luokka. Jälki-ilmoittautuminen +4e.
*Luokassa 1 enintään 3 starttia/ hevonen, luokassa 2 enintään 2 starttia.
*Palkintoina ruusukkeet.
*Huom! Kilpailut järjestetään, mikäli ratsastajia ja talkooväkeä ilmoittautuu riittävästi määräaikaan mennessä. Talkooväen ilmoittautumiset seuran sähköpostiin viimeistään ke 10.6. Kilpailujen vastuuhenkilö on Tiina Ahola.

Kenttäprojekti

Tammikuussa tiedotimme, että Myllykylän kenttäprojekti tarvitsee puutavaraa. Lahjoituksia onkin tullut mukavasti, mutta otamme edelleen puutavaraa vastaan. Soittele asiasta Käkelä-Petäyksen Arin kanssa puh. 050-401 0709. Muilta osin odottolemme nyt lumen ja roudan sulamista, sekä toivomme lämmintä ja kuivaa kesää, että kentän kaivuutyöt voidaan aloittaa.

Junnut huom!

Vielä mahtuu mukaan junnukerhoon! Tulossa junnukerhon järjestäminä tänä vuonna ainakin kahdet lastenkisat ja hevosten match show, joilla keräämme varoja loppuvuoden hevostapahtuma-reissua varten (esim. HIHS, Apassionata tms.). Mikäli olet kurikan ratsastajien 13-18 vuotias jäsen ja olisit innokas liittymään junnukerhon toimintaan, otathan yhteyttä Harriin puhelimitse 0504076508 tai sähköpostitse harri.kytola(at)luukku.com ja ilmoitat itsesi mukaan viimeistään sunnuntaina 19.4.2009! Kysy lisää toiminnastamme!

Powerpark Horse Show

Tänäkin vuonna halukkailla on mahdollisuus nähdä GP-tason esteratsastusta aitiopaikalta! KuRat osallistuu talkoojoukkoihin, kun esteratsastuksen GP-sarjat käynnistyvät Alahärmässä 29.-31.5. Powerpark Horse Show järjestetään monitoimipuisto Powerparkissa aivan huvipuiston läheisyydessä. Lisätietoja Pro Horse Races ry:n ja Powerparkin nettisivuilta. Talkooväen ilmoittautumiset maria.rikala(at)netikka.fi 15.5. mennessä. Muista kertoa, mihin aikaan pääset tulemaan hommiin.

Salibandyturnaus lauantaina 18.4
”Liikkuen lisää kavereita, yhdessä harrastaen opitaan enemmän”

Ilmajoen Ratsastajat ry:n juniorit haastavat Pohjanmaan alueen ratsastusseurat ottamaan toisistaan mittaa salibandyn merkeissä! Kokoa kasaan seuraltasi joukkue tai kaksikin ja tule pelaamaan kannustusjoukkojen kera! Turnauksessa panostamme 13-19 vuotiaisiin nuoriin, mutta järjestämme myös yli 20-vuotiaille senioreille oman sarjan. Harjoitukset pystyyn ja pelaamaan! Parhaille luvassa hyviä palkintoja!

Osallistumismaksu: 10e/joukkue
Sarjat:
Sarja I: 13-19-vuotiaat
Sarja II: yli 20-vuotiaat
Paikka: Ilmajoki-halli, Ilmajoki
Sääntöjä: Säännöt tulevat sähköpostiinne ilmoittautumisen jälkeen.
Muuta: Seuralta saa osallistua max. 2 joukkuetta/sarja. Joukkueesta kentällä maalivahti + 4 kenttäpelaajaa, loput vaihtopenkillä. Joukkueen koko on rajaamaton. Joukkueilla on oltava oma varustus. Päivän aikataulu tulee mahdollisimman pian ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen Ilmajoen Ratsastajien nettisivuille ja yhteyshenkilön sähköpostiin. Peliaika 2x 15 min. Välissä n.10 minuutin erätauko.

Kaikkien joukkueen jäsenten on edustettava samaa ratsastusseuraa. Ilmoittautumiset mieluiten sähköpostilla osoitteeseen minna.laitila91@luukku.com tai puhelinnumeroon 0400-498 992/Minna Laitila. Mainitse joukkueen kokoonpano(nimet ja iät), seura, sarja, yhteyshenkilö (sähköposti, postiosoite ja puhelinnumero). Viimeinen ilmoittautumispäivä on maanantaina 6.4. Tervetuloa! Ja nyt jo äkkiä treenaamaan!