Helmikuun jäsentiedote
Vuosikokous

Kurikan Ratsastajien vuosikokous pidetään torstaina 18.2 klo 18 Osuuspankin kerhohuoneella (käynti osuuspankin takaa). Paikalle toivotaan runsaasti jäseniä, sillä kokouksessa valitaan johtokuntaan kaksi uutta jäsentä ja seuralle uusi puheenjohtaja. Johtokunnan valinnan lisäksi esillä myös muut sääntöjen määräämät asiat ja kahvitarjoilu tietenkin. Tervetuloa kaikki mukaan!

Kisat

Seurakoulukilpailut la 13.3. klo 11 alkaen Kauppilan maneesilla
Luokka 1: Anu Rannon Helppo Ö
Luokka 2: C-merkin kouluohjelma
Luokka 3: K.N. Special
Luokka 4: A-merkin kouluohjelma

- Ilmoittautumiset 4.-11.3. välisenä aikana seuran sähköpostiin posti(at)kurikanratsastajat.net
- Ratsastettavista ohjelmista käytetään aina SRL:n sivuilta löytyvää versiota. Anu Rannon helppo Ö löytyy osoitteesta www.kurikanratsastajat.net/lomakkeet.html
- Lähtömaksu 5e/ KuRat jäsenet, 10e/ muut, ei jälki ilm.
- Luokassa 1 enintään 3 starttia/ hevonen, muuten enintään 2 starttia.
- Osallistujilta vaaditaan seurajäsenyys (tarvittaessa todistettava jäsenkortilla tai jäsenmaksun kuitilla).
- Hevosten tulee olla SRL:n sääntöjen mukaisesti rokotettuja. Rokotustodistukset esitetään kansliassa.
- Kilpailuissa noudatetaan SRL:n kilpailusääntöjä soveltuvin osin. Ratsastajalle riittää siisti ratsastusasu (kypärä, asialliset kannalliset kengät ja hanskat pakolliset). Luokassa 1 kannukset eivät ole pakolliset, raipan suhteen noudatetaan SRL:n sääntöjä.
- Huom! Kilpailut järjestetään, mikäli ratsastajia ja talkooväkeä ilmoittautuu riittävästi määräaikaan mennessä. Talkooväen ilmoittautumiset seuran sähköpostiin viimeistään 11.3. Kilpailujen vastuuhenkilö Kirsti Mäki-Paavola.
TERVETULOA!

Tulossa maaliskuussa myös koirien Match Show, josta tiedotetaan tarkemmin myöhemmin.